Inte på lager i ditt valda varuhus?

Om någon av dina önskade varor inte finns på lager i ditt varuhus står det "KAN EJ RESERVERAS". på produktsidan. Alternativet är då att istället lägga dessa varor i varukorgen genom att klicka på "KÖP PÅ WEBBEN". Därefter går du igenom kassaprocessen som vanligt. När du kommer till "Dina leveransalternativ" väljer du "Leverans till HORNBACH-varuhus*". När dina varor anlänt till varuhuset informerar vi dig och din varor ligger därefter kvar i varuhuset i 14 dagar. Därefter skickas de tillbaka till leverantören. Om du inte hämtar ut dina varor så betalar vi automatiskt tillbaka dina pengar till ditt bankkonto.


*Fraktkostnader tillkommer eventuellt i detta steg.

Inget. Tvärtom så sparar du faktiskt något: din tid. Gå bara till vår varuutlämning, där står redan dina varor framplockade och väntar på dig.

När du skickat din reservation får du ett e-postmeddelande med en bekräftelse. Den tar du med dig till varuhuset när du hämtar dina förbeställda produkter. Klart.

I varuhuset som du valt – redan 4 timmar efter du skickat din reservation eller vid önskat hämtningsdatum.

  • Produkter som är förbeställda på webben och som du sedan hämtar i varuhuset, betalas också i varuhuset. Kontant, med kontokort, Visa eller MasterCard, med ditt Företagskort eller ProjektVärldskort.

Dina reserverade varor ligger kvar i 24 timmar efter utsatt tid för hämtning.

Inget. Förutom att du kanske inte kan fortsätta med ditt projekt. De varor som vi reserverat åt dig läggs tillbaka i hylla i varuhuset.

Det är enkelt och kostar inget. Det räcker att du skickar ett mejl eller ringer till varuhuset.

Använd eller fråga en projektrådgivare vid någon av våra informationsdiskar i varuhuset.

Dina uppgifter används endast till interna ändamål. Ingen reklam, inget HORNBACH-nyhetsbrev utan din tillåtelse. Garanterat!