Stämmer Göteborg som ditt valda varuhus?
Mina önskelistor 0 Varukorg
HORNBACH Göteborg Öppettider
Minelundsvägen 8
417 05 Göteborg

order-goteborg@hornbach.com
+46 31-7799 - 300
mån - fre: 06:00 - 20:00  
lör: 08:00 - 18:00  
sön: 09:00 - 18:00  
2025-05-01 08:00 - 18:00  
Du skrev ut den här informationen den 2025-04-23 klockan 08:41. Observera att priserna på världsmarknaden och kortfristiga reaktioner kan göra att priserna ändras och därför kan avvika från din utskrift. Tack för din förståelse.
Bild 1 av 6
Erismann

Tapet ERISMANN Fashion for walls mettalic 1004630

259,00 kr*/ Rulle
(48,62 kr*/ m²)
Art.nr 10218500
  • Limrekommendation: Non-Wovenlim
  • Mått (b x h): 53 x 1005 cm
  • Mönsterpassning: Rak passning
Läs mer
5,327 m²
Hemleverans / Leverans till ombud
  •  
  • Lev. tid ca. 8 arbetsdagar
HORNBACH Göteborg
  • Kan köpas på webben

Artikeldetaljer

  • Artikeltyp
    Tapeter
  • Utförande
    Non woven-tapet
  • Fördelar med non woven-tapeter
    Enkelt, snabbt och rent: 1) Rolla på limmet direkt på väggen, 2) Fäst tapetvåderna torra - ingen svällningstid, 3) Kan senare dras av torra
  • Material
    Väv
  • Limrekommendation
    Non-Wovenlim
  • Färg
    Guld
  • Dekor/mönster
    Grafisk
  • Egenskap
    Dimensionsstabil, Svårantändlig
  • Färgbeständighet
    God ljusäkthet
  • Bearbetning
    Måla väggen med klister
  • Borttagning av tapeter
    Borttagbar fullständigt torr
  • Bredd
    53 cm
  • Längd
    1 005 cm
  • Mönsterpassning
    Rak passning
  • Stilvärld
    Modern
  • Tapetkollektion
    Fashion for walls
  • Designertapeter från
    Guido Maria Kretschmer
  • Information om tillverkningsnumret
    Uppmärksamma vid köpet absolut de olika tapetrullarnas artikel- och tillverkningsnummer. Det måste stämma överens på alla rullar som används. Olika siffror eller bokstäver betyder att rullarna inte kommer från samma tryckgenomgång. Det råder då risk för en färgvariation. Tapetbanor med rullar som har olika tillverkningsnummer får inte bearbetas på samma yta. Vid försäljning i butik och per post ser vi till att tillverkningsnumret är enhetligt. Senare, kompletterande köp kan medföra ett annat tillverkningsnummer. Observera också att de angivna lagermängderna i butikerna också kan innehålla olika tillverkningsnummer och kan därmed eventuellt inte bearbetas i ett projekt.
  • Information om materialbehov
    Med vår tapetkalkylator kan du snabbt och enkelt räkna ut hur många tapetrullar du behöver och på det sättet få reda på exakt mängd för ditt projekt.
  • Rapportmått/förskjutning cm
    32/0
  • Mått (b x h)
    53 x 1005 cm
  • Höjd
    1 005 cm
  • Tvättbarhet
    Mycket tvättålig
  • Tillverkarens artikelnummer
    1004630
  • EAN
    4002790201229

Certifikat och service

Beskrivning

Denna non woven-tapet med tredimensionellt mönster från erismann kommer från kollektionen Fashion For Walls och har skapats av modedesignern Guido Maria Kretschmer. Produktegenskaper för non woven-tapeten med geometriskt mönster Med Fashion For Walls presenterar erismann och Guido Maria Kretschmer en non woven-tapetserie som utmärker sig med sin eleganta design. Tapetmodellen med guldfärgad grundfärg, geometriskt mönster och 3D-effekt sätter en modern och dekorativ prägel på rummet. Det är mycket lätt att tapetsera tapeterna i serien. Applicera non woven-tapetlimmet direkt på väggen! Sätt upp den tillskurna tapeten med rak mönsterpassning utan väntetid och blötläggning. Därmed är arbetet utfört och du kan lägga upp benen. Lika enkelt är det att ta bort den FSC-mix-certifierade tapeten, eftersom den är fullständigt avtagbar. Satsa på de trendiga och eleganta tapeterna från erismann och Guido Maria Kretschmer när du inreder dina väggar. De har en iögonfallande design och är enkla att hantera. Så här ser mode för väggen ut.

Produktsäkerhet

Ansvarig för produktsäkerhet se .

Kundrecensioner

Då både varuhuskunder och webbshopskunder välkomnas att skriva produktrecensioner på Hornbach.se, presenteras recensioner både från kunder med en validerad webbshopsbeställning, men även från kunder som inte har verifierat att de har använt eller köpt produkterna.

upp